mandag den 15. december 2014

Intro

Denne blog kommer til at omhandle flyvning med drager i Danmark.
Ved drager forstås drager som styres via linier af en person der står på jorden.

Jeg har altid været interesseret i flyvning, og da jeg pga af synet ikke kan få fly-licens, så har jeg sprunget en del faldskærm. Har et par små drager (en fra en specialbutik, og en fra søstrene Grene der flyver dårligt).

Jeg har her i efteråret 2014 bestil nogle billige drager i Kina. Min søn ville gerne have en drage som skulle ligne en amerikansk ørn, og så fandt jeg nedenstående på AliExpress til en rigtig god pris, under 30 kr inklusive porto.


Jeg købte også denne 2 meter brede Parafoil (faldskærmstype) fra Banggood, til en også ret god pris på lige under 75 kr. Den kan findes andre steder i Kina til priser omkring 150 - 200 kr.


Det var sådan jeg kom i gang med denne blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar